Organizatorzy Konkursu Grand ESG wydłużają termin przyjmowania zgłoszeń do 7 lutego

Ze względu na kwestie formalne związane ze zmianą jednego z organizatorów konkursu Grand ESG (wyłącznym organizatorem Grand ESG pozostaje Fundacja Grand Press) zmianie uległ konkursowy harmonogram. Zgłoszenia na konkurs, którego jednym z patronów jest esg.pl, przyjmowane będą do 7 lutego 2025 roku.

Grand ESG to konkurs, którego celem jest promowanie prawdziwych, ambitnych i dobrych działań z zakresu ESG; docenianie liderów tych praktyk, a także nagradzanie za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG. Zostaną w nim docenione organizacje, które wdrażają ważne działania z zakresu ESG i organizacje, które świetne wdrożenia skutecznie komunikują.

Trzeci termin wysyłania zgłoszeń zostaje przedłużony do 7 lutego 2025 roku. Aby zgłosić projekt, trzeba wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie www.grandesg.pl oraz uiścić opłatę konkursową. Niezbędne załączniki można dołączyć do zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do 7 lutego 2025 roku.

 Zgłoszenia przyjmowane są w 14 kategoriach sektorowych, w których jury przyzna nagrody za:

  • NAJLEPSZE WDROŻENIE ESG – wprowadzone w organizacji projekty, rozwiązania i działania z zakresu ESG, które przynoszą widoczne efekty i wspierają w istotny sposób zrównoważony rozwój organizacji
  • NAJLEPSZĄ KOMUNIKACJĘ WDROŻENIA ESG – kampanie wewnętrzne i zewnętrzne wokół inicjatyw ESG oraz kampanie edukacyjne lub społeczne, w istotny sposób wpływające na realizację strategii zrównoważonego rozwoju organizacji

Jury przyzna również dwie nagrody międzysektorowe:

  • Tytułem CZŁOWIEK GRAND ESG uhonoruje osobę, która aktywnie wspiera wdrażanie strategii ESG i związane z nią działania, motywuje do skutecznej komunikacji inicjatyw ESG i traktuje ESG jako strategiczną szansę na budowanie przewagi konkurencyjnej.
  • Nagrodę GRAND PRIX ESG przyzna za najlepsze połączenie ambitnych wdrożeń ESG z ich komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną do interesariuszy organizacji.

Nadesłane zgłoszenia oceniać będzie jury w skład, którego wchodzą eksperci w zakresie zagadnień zrównoważonego rozwoju, raportowania ESG, komunikacji i public relations, zarządzania oraz przedstawiciele organizacji branżowych, instytucji publicznych, mediów i sektora biznesowego.

Organizator: Fundacja Grand Press
Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group

Mecenas konferencji: ORLEN

Patroni instytucjonalni: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Stowarzyszenie Agencji Public Relations, Związek Firm Public Relations

Patroni medialni: Polskie Radio,PAP, Tygodnik Powszechny, Forbes, ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, ESG Trends, esg.pl

O autorze:

Udostępnij:

Najnowsze

...

Login

Welcome to Typer

Brief and amiable onboarding is the first thing a new user sees in the theme.
Join Typer
Registration is closed.